Известие

Collapse
No announcement yet.

Гасене при подаване на газ 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гасене при подаване на газ 1.9JTD

    Здравейте, приятели. Прочетох доста теми със сходен проблем, но мисля, че в случая трябва да се подходи малко по-индивидуално. Колата е 1.9JTD 115 кс. Предисторията е, че докато карах преминах през неравности, колата се разтресе и заглъхна, намаля притока на гориво сякаш, не можех да вдигна над 4000 оборота и угасна. Изчаках малко и се заслушах в помпата в резервоара- жужеше, запалих поработи малко форсирах я поработи пак малко и угасна, след това процедурата наново. На четвъртия път помпата отказа да работи. След консултация с доста реномиран механик на дизелови мотори извода беше 100% помпата в резервоара. Смених я с втора ръка такава, на старата имаше доста отлагания по цедката. Колата пали но при подаване на газ се променя ритъма на работа и угася. С две думи и със старата и с новата ефекта е еднакъв Размених релетата отпред пред акумулатора, това на помпата и съседното, резултат- същият. Предния ден смених въздушния филтър и заредих гориво. Утре ми предстоят замервания с електричар и още един механик. Моля дайте насока накъде да насоча търсенето. Благодаря Ви!

  • #2
    Горивен филтър първо.
    Alfa 159 2,4 JTDm Q4
    ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
    ex Alfa 156 1,9 JTD
    ex Alfa 75 1,8

    Comment


    • #3
      Здравей колега,
      пишеш, че си заредил гориво. Да не би нафтата, която си заредил да е некачествена, т.е. да има вода или други адитиви? На чичо ми Корса-та имаше същите симптоми. Тогава откачихме маркуча, който е преди помпата за високото налягане и го поставихме в едно пластмасово шише. След това на няколко пъти даде на контакт и не мога да ти опиша количеството "гориво" в шишето какво беше - бистра водица. Съветвам те да пробваш процедурата и да видиш какво си заредил.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        Да не са ти сипали бензин?
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Благодаря за отговорите! Не, не са сипали бензин, въпреки че нафтата изглежда много на олио и е горе-долу със същата плътност, след това карах около 20 километра; филтъра е на около 5000 километра, въпреки, че предвид нашите горива това не е малко. Утре ще сменя отново филтъра, знам че е необходима диагностика, но живея точно пред голям сервиз, с необходимата техника и хората не пожелаха да се заемат, явно е по-рентабилно да сменяш гуми и разни консумативи, за това съм малко обезкуражен и явно трябва да се оправям сам, с ваша помощ разбира се.

          Comment


          • #6
            Никой не иска да прави алфи, за това не искат да се заемат.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Регулатор горивен е може би за смяна.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #8
                Както те съветва чистачу, провери регулатора, продухай му цедката и ли е премахни!
                Но като за начало направете диагностика. може и в помпата да е проблема!
                Щом колата си пали, едва ли е електрически проблем, щом е имало боклуци по помпата в резервоара, най-вероятно те са направили белята.
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #9
                  Горивният филтър е сменен и ефекта е същият. Човека за диагностиката не можа да я извърши днес, поради проблем в кабела или буксата. Регулатора не съм го свалял още- утре. Възможно ли е в някоя дюза да е проблема? На празен ход мотора работи нормално и плътно както попринцип. И още нещо да попитам помпите в резервоара на 1.9 и 2.4 взаимозаменяеми ли са?
                  Междувременно ако има колега от Варна, който да има регулатор за продаване и види темата, моля да ми пише ЛС. Благодаря Ви много за помощта!

                  Comment


                  • #10
                    Колега, спри да сменяш така. Или иди в сервиза на Иво, тук ще намериш инфо за него или намеря някой да ти направи първо диагностика, в противен случай ще дадеш маса пари за нацелване на проблема и ще хвърлиш много нерви и накрая пак диагностика

                    Comment

                    Working...
                    X